Monday 4 April 2011

*Tekan pada gambar untuk pembesaran
Assalamualaikum , 
Weeee =) . Tak twu na ckapp ape . Haishhh . Ehh-2 jangan ngutuk ea if aku update pasal bende ny . Bukan nakk tayangg ke ape . Saje na luahh kan perasaan kan . Huhhhh , cmny lhaa . Hadoyyy , gedikk kan aku . Sudhaa-2 . terlebihh feelingg ny . Mesejj ny dhaa aku delete . Beradd hati aku nakk delete sume mesej yangg dye bagi . OMG . Apaa dhaa jadikk ny . Tapi nasebb baek sempadd ambikk gambar . Tiapp hari before tido aku selalu bace mesej yangg ny . Rindu kat youu lhaa syangg . Byle nakk sendd ayad-2 cmny . Rindu sangadd-2 . Byle teringadd kat dye mesti aku nangess . Hadoyyyy . Kenapaa aku ny bodohh sangadd ea .Nasebb jeaa waktu tuhh dapadd jumpe dye . Dapadd lepass kan rindu . Tapi jmpe takk lama pon . Kejapp jeaaa , Tuhh pon rase takk puass lagy . Tujuan aku nakk jmpe dye . Aku nakk terus terangg kat dye . Tapi kenapaa mulodd ny susahh sangadd nakk cakapp . Huhhhh , melepasss sudhaa . Dhaa lhaa susahh na jmpe dye . Biase lhaa budakk olahrage kan . Tiapp hari bz dengann trainingg . Its okayy . Tuhh aku takk kesahh sangadd . Yangg aku kesahh sangadd aku nakk dye balekk kat akuuuu . Takk susahh kan syanggg .
Ouhhh , nakk nyanyi kejapp . 

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta




Ehemm ehemm , anda suke dgan story story saye ini . Jika anda cantik atau pon kacak sila follow , komen dan like yeahhh . Heeee ~

2 Bercakap:

whateverlahh fanaa :) said...

adekkk , why why ? be strongg okayy syngg .

Aidaa Molekk ♥ said...

Kaka Fanaa : Adeqq ta twu nakk buadd ape dhaa ny ='(

Post a Comment

Copy Cat di larangg di sini yeaa . Tidak kah anda penad meng-copy cat org punye . Don't do that ye sygg -.-