Thursday 7 April 2011

How dare you breakk my heart haa ='(



  • Sbb kw tiapp hari aku asikk menangis jeaa
  • Sbb kw tiapp hari aku mcm takk tentu arahh
  • Sbb kw tiapp hari aku teringadd jeaa kat kw
  • Sbb kw tiapp hari aku mcm orangg gyle
The most important , aku jadikk cmny semua sebab kau . Please dont say it is great . Kw bodohh . Aku geram sangadd dengan kw . Dont make me sad just bcoze you . I qualified for de love. not eligible for fools okee . I dontt want to forget you lhaa syangg . Tapi if kw nakk aku lupe kan kw . Please techh me . Senangg kan ='(

Ehemm ehemm , anda suke dgan story story saye ini . Jika anda cantik atau pon kacak sila follow , komen dan like yeahhh . Heeee ~

0 Bercakap:

Post a Comment

Copy Cat di larangg di sini yeaa . Tidak kah anda penad meng-copy cat org punye . Don't do that ye sygg -.-